El primer tram uniria l'estació de tren de Cambrils amb la parada de Port Aventura des d'on sortiria un altre tram amb quatre estacions per comunicar el complex de Vila-Seca. Un tercer tram comunicaria La Canonja amb Tarragona amb parades a Les Gavarres, La Floresta, la Plaça de les Corts Catalanes i la Plaça Imperial Tàrraco. La quarta linea servirà per unir Vila-Seca amb Reus amb parades a Reus (Universitat), el Mercat del Carrilet, Passeig de Prim, la Plaça de les Oques, el Passeig de Mata i Sagrada Família. El cinquè tram està previst unir La Canonja amb l'aeroport de Reus parant primer a La Canonja/Bonavista, el CIM del Camp, El Vinyet, l'Estació Central i Plans de Quart.
Aquest projecte voldria saldar la mala ubicació de les estacions ferroviàries actuals i preveu que ja al 2026 sigui un medi d'alt consum per part de la població (12 milions de viatgers).
Després d'altres projectes ''en l'aire'' com la façana marítima, el metro, etc. molta gent veu aquest projecte com un mes, ara que venen eleccions, i no el troben del tot efectiu pel temps de recorregut (35 minuts per exemple entre Tarragona i Cambrils) i pensen que es més efectiu seguir usant els busos Plana.
I tu que opines?
Font: diaridetarragona.com
Imatge: tottarragona.cat
.
.