I un cop acaba Sant Magí 2015, Tarragona ja té l'ull posat en Santa Tecla. Per aquest motiu aquest matí s'ha presentat la nova campanya #GanesdeSantaTecla per part de Tarragona Cultura, amb que els tarragonins podran demostrar-ho a les xarxes socials.
#GanesdeSantaTecla serà el hastag/etiqueta a utilitzar i s’han proposat dues accions participatives. D'una banda un concurs de vídeos breus a Instagram i a Twiter entre el 26 d’agost i el 15 de setembre per tal que un jurat faci una tria dels tres millors que de forma popular seran votats posteriorment.
D'aquesta manera els participants poden recrear el moment de la festa que més els agrada i per agafar idees s’han presentat quatre espots elaborats per 'El Joc Produccions' i que ha dirigit artísticament, Hèctor de la Salud.
Per altra banda, un concurs de samarretes festives elaborades personalment i que hauran de mostrar-se una estona abans del Cafè, Copa i Puro del 21 de setembre.
Entre els premis, l’abonament doble pels Teatres de Tarragona, el passi a les piscines municipals o el marxandatge festiu, a més d'entrades per Mar i cel de Dagoll Dagom.
Enguany, el tuitaire convidat serà el periodista Jordi Gil.