dilluns, 20 de setembre del 2010

ENTREVISTA AMB ANTONIO CRUZ QUE ACTUA AQUESTA NIT AL PALAU DE CONGRESOS AMB MALDITA NEREA

Tal com El Mirador TGN ha vingut anunciant, aquesta nit el programa de festes de Santa Tecla compta amb el concert d'Antonio Cruz i Maldita Nerea que en lloc de dur-se a terme a la Plaça de la Font, com estava previst, s'efectuarà al Recinte del Palau Firal i de Congressos de davant de l'estació de Renfe prevenint la possible pluja (veure).

Avui aquest blog te ocasió d'oferir una entrevista amb el primer dels cantants de la nit.

Antonio Cruz, natal de Reus, va sentir curiositat per la música des de ben petit i a mesura que anava fent-se grant la va veure com el medi ideal per expressar les seves emocions. Desprès de fer circular emb esforç les seves maquetes va aconseguir treure el seu primer disc i ara està a punt de sortir al mercat el segon 'Ciencias Naturales'. Aquesta nit actua a Tarragona

-Molt bones Antonio, al final avui toca actuar a cobert... Havies actuat algun cop a Tarragona?
Ay, esta lluvia... pues sí hace un par de años versionando un par de temas en un festival organizado por la AMT.

-I avui actues abans de Maldita Nerea, un grup que avui dia coneix quasi tothom... Tens alguna relació amb el grup més enllà de compartir mateix productor? Qué suposa actuar al mateix escenari amb ells?
Maldita Nerea es una de las bandas revelación, como también es cierto que se lo están ganando a pulso. Mantengo una muy buena relación con todos los miembros de la banda y conozco de buena mano la trayectoria del grupo. Además, tenemos como dices productor en común, Tato Latorre, un fenómeno de los de verdad. Para mi es un placer compartir escenario con ellos aunque lamento que no pueda ser en un lugar tan emblemático como la Plaza de la Font, como estaba previsto.

-Aviat sortirà al mercat el nou disc 'Ciencias Naturales' però com van ser els teus inicis en la música?
Desde muy pequeño empezó mi romance con la música pero fue hace unos diez años cuando empezé a rodar con bandas de versiones. Grabé un par de maquetas y posteriormente mi primer disco de la mano de Pemi Rovirosa de Lax´n`Busto. Ahora estamos como tu bien dices a puntito de estrenar nuevo disco, ya hay muchas ganas de dar a conocer el nuevo trabajo...

-Quines diferencies hi pots marcar o qué hi te de nou respecte el disc anterior?
Podemos decir que el segundo disco es una evolución natural del primero, cada productor tiene su concepto de producción muy bien marcado y en el caso de éste último trabajo con Tato hemos estado buscando más un sonido própio, de una forma natural, dando a cada tema lo que pedía en cada momento. La verdad es que estoy muy satisfecho del resultado.

- A més aquest disc compta amb la col.laboració especial de María Villalón en un dels temes...
Sí, buscábamos alguna colaboración femenina para el disco y pensamos en María desde el primer momento. Posee una voz excepcional y además es una persona extraordinaria, sin duda a quedado un tema super bonito.

-Vas nèixer a Reus. Tot i així, i essent també compositor, qué t'inspira Tarragona?
Tarragona posee un encanto especial, me encanta pasear por la Rambla Nova. Ademas tengo muchos amigos aquí, y... os tengo que confesar algo, soy seguidor del Nàstic desde hace años...

-Si tinguessis que quedar-te amb una de les cançons del nou disc, quina seria i perquè?
Es dificil destacar una canción por encima de otra. Te prometo que en este disco no tengo favoritas, cada una de ellas es especial.

- Com descriuries el teu estil musical?
Pop rock melódico? no se, algo así quizás... jejeje!

-Quins reptes o metes et proposes a partir d'ara?
En breve iniciaremos una gira de presentacion del disco por toda España. El reto es aprender de cada uno de esos conciertos y conseguir llegar con las canciones a las personas que quieran acercarse a vernos. Sobre todo espero disfrutar mucho de la experiencia.

-Alguna cosa més a dir?
Quisiera desear una muy buena fiesta mayor a todos. Visca Santa Tecla!! saludosal blog y sus lectores, y muchas gracias!

'El Mirador TGN' mostra la seva gratitut a l'Antonio Cruz desitjant éxit aquesta nit i com a aperitiu un 'tastet' del nou disc:

VISITES: