dissabte, 1 d’octubre del 2016

Vídeo: Entrevista amb Nou Ritme i els candidats a Rei Carnestoltes 2017, Agustí Pouget i Rafael Franco

Agustí Pouget i Rafael Franco, els dos candidats. Foto: El Mirador TGN

Agustí Pouget i Rafael Franco, dos alumnes de l'Escola de Ball Nou Ritme i membres de la comparsa del centre que l'any passat va guanyar per tercer cop el Carnaval de Tarragona. 

Aquesta nit es disputaran en una gala qui serà escollit per representar al Rei Carnestoltes del Carnaval 2017 ja que aquesta vegada el director, Marc Pedraza, cedeix la corona després d'haver-la dut durant tres regnats (2010 i novament al 2013 i 2015 amb Nou Ritme). 

Pouget i Franco es mostren orgullosos de la seva comparsa i estan segurs que "guanyi qui guanyi farà un bon paper i deixarà a Nou Ritme ben alt". Per a Pouget representar al Rei Carnestoltes "seria lo màxim, poder ser Rei de tota Tarragona, de tot el Carnaval i de totes les comparses". Per la seva part, Rafael Franco confesa agraït que "em vaig apuntar a l'Escola després de veure un vídeo a Youtube d'un dels regants, vaig pensar que un dia volia estar allà, i ara estic aquí complint un dels meus somnis"

No us perdeu l'entrevista a tots tres realitzada conjuntament per a 'El Mirador TGN', Barri del Port TV i Ràdio Ciutat de Tarragona. Podeu escoltar-la (aquí) o veure-la en vídeo a continuació, on també s'inclou quin candidat es va proclamar guanyador, recollint les seves impressions:

VISITES: